first time after sooo long x on9 pkay lappy , so td bru ad kesempatan nk delete all the entries from 2013 n below .. mulanya sayang , yeah benda2 tu kenangan n bila baca balik sometimes mcm nak keluar bendalir dr mulut , tbe2 rasa loya n stuff . haha . but yeah we need to change . rasa ringan kepala lepas delete semua bnde [mcm xd kne mngena kn] tp siyes rasa free . jyeahh .
2014
kehidupan aku , org boleh describe as ''Dia ni xd masalah lgsg.'' em nooo .. mungkin aku bukan jenis kalau ada masalah update n bebel2 kt laman sosial , nope . bukan aku that is y org predict aku xd mslh . dkt sosial media marah2 pn tidak , apalagi mencarut bagai , tidak . tp tu x bermakna aku dlm keadaan hidup yg tanpa dugaan . sobs
selama ni aku rasa berbesar hati bila ada yg dtg bercerita masalah diorg kt aku . dgn ilmu yg sgt cetek ni aku bg la sepatah dua utk kuatkan diorg balik . n bila ada yg ckp ''aku xkuat mcm ko kyma..'' em em nope! kalau nk tahu aku lah manusia paling lemah sbb nak cerita mslh pd org pn aku xmmpu . nk bkk mulut pn tdak .
... n aku rasa setakat 2014 ni banyak dah aku buat . mcm2 sgt dh yg aku tempuh . bercampur campur sbb aku pressure dgn expectation org so aku buat segala benda . jadi , utk 2015 , aku nak rest . rest in peace . tp xnmpk pn bayang mcm benda akn berkurangan .... ughhh ... penat! na buat cane ... bila pikir2 balik , xmerasa la sesuap nasi klau mngharap titik peluh dr org lain je so teruskan jelah .. n I AM DOING GOOD SO FAR .
bye :)
bye :)
No comments:
Post a Comment