Hi ! Dulu .. aku x suka org utara . sb apa? sb aku x paham ap diorg ckp . sumpah aku xpaham . mak uda aku tgl kt Kedah . masa kecik2 lau aku n sedara mara g sana je sty gaduh gn budak2 area taman tu . hahaha . xtwu pasaipa . apa diorg ckp sepatah haram aku xpaham .
and on December 2012 , nad soh aku bekenalan gn sepupu dy disbbkn dy tgk keadaan hubungan gn boypren masa tu mcm hidup segan mati xmau . aku xnak .. lama jgk na pujuk . last2 aku bg la nombo sb nad ckp kawan je bkn ap pn . nk tambah keyakinan aku pd sepupu nad ni nad pn ckp la dlu dy knalkan kwn dy gn sepupu dy n nk bertunang dh pn .. so aku ckp kt diri aku xkan aku nk kawen gn dy nih . brr
bg no fon .... msg kejap hilang kejap ada .. 2 hari sekali , 3 hari sekali , aku pn follow the flow jelah . msg yg xd feeling apa2 pn . hr pertama tu dh add fb dh . tp still mcm ermmmmm xd rasa apa . kwn je . gamaknye dy pn tgk aku mcm ermmmmm sapa dia si bulat nih ( tp masa tu aku kuruih la ) haha .
bila e nk call je aku xnk sbb aku takot xpaham ap dy ckp . haha . kn dy penang kn . aku dh byg perghh kompem loghat pekat . mmg x bergayut lgsg ! then pd 11 feb kebetulan e konvoi dtg tlk batik n nk jmpe so aku pn oraite ... xsalah pn .. ajak nad n e bwk adik dy . dinner je mlm tu . e dok dpn aku tp aku mnyembang gn nad kt sebelah . haha . e tnye seketui aku jwb seketui pastu smbung sembng gn nad . ayat yg aku xkan lupa smpay bila2 is ''BUKAN AKU KAWEN GN DIA PUN'' . so apa dy tnye aku pkay tembak je . kdg aku ckp betul kdg aku xpikir n main ckp je sbb ''XKAWEN GN DIA'' pnye pasai . leulzz
dan lps dr tu masing2 masih xd perasan lgsg .. smpay la dlm bln 8 ke 9 aku ingt lg yg aku berdepan gn dy masa tu bru aku rasa eh aku ada dia .. ya .. aku ada dia . sblum tu rasa mcm ad dia sebagai bosan2 sb masing2 pn angap mcm tu n masing2 pn busy kerja so xd masa nk cinta cintun sgt .
and till now ...
masa hujung bln 11 2015 , dlm kete e ckp nk tunang on 2nd jan . I was like whattttt ???!! then dh nyatakan hasrat kt mak n tangguh 23rd jan sbb mk njang xhbes iddah lg masa 2nd jan tu . so consider as my birthday msty e lega pheww xyah smbut dh hahaha .
dengan tetamu 300 org sahaja , semua brjalan lancar .. part majlis xd apa2 mslh . yg mslh adalah kerja aku . huh!
2mggu sblm mjlis g holiday kt pd ... tenang2kn fikiran ....
seminggu sblm mjlis yg rasa nerbesnye e . haha . smpay org kata tu blom menikah lg . aku masih rileks .... smpay harinya .. aku rileks jgk n e kt lua khemah dh xtentu hale . haha . smpay la org pgil aku kelua bru aku rasa pahal jantung nk gugoqqq!! tiba2 tgn aku mnggigil . tah pape kan .
so hava look at my day ... gamba x sama due to different camera/lighting but whatever lah!
![]() |
| kau tgk ayam dia penuh sepinggan |
and ... sebenarnya dh ad photographer merangkap kwn e . last2 dia x available itsokay lah tgkp guna fon sndiri dh canggih kn masing2 ?!!
| bebel apa kma .. ? erm
|
kakak aku si kaklang tu terlebih kretip pasal edit2 ni so biaq dia buat apa ptt . aku upload je mana ad xyh edit bagai haha . dia jgk lah tukang make up aku . boleh diharap sungguh! . habis mjlis balik tdoq esok nya p Cameron lak reramai ..... Alhamdulillah selesai ... penat yg sgt penat . semua happy so thank god :)
aku ad ramai kawan . tp sahabat , no one can beat rara . dia tido rumah aku n jd maid tanpa upah dgn berdedikasi sekali . shout out to rara ! walaupun annoying tp aku xdpt jmpe mmbe yg mcm dy kt mne2 pon :') dy dh mcm family aku dh . xpayah dy menepek sebelah aku . gn sape2 je dy boleh dlm fmily ni . mak aku pn dy pgil mak . n till now dy wasep aku meratap tnye knp aku nk kawen awal sgt hahaha . beb am still ur ayang . n u still my abang :*
bab hantaran , bila perati , ada supplements lg . haha . e ni xsah lau xbg supplement . dr dlu . dpt2 parcel je tgk fuhh .. huhu . cell la , antioksida la , segala jenis organic drinks . sbb tu I cantik . eh dy cantik . sbb dy sentiasa mnum bnde2 mcm tu . eh flawless gtuhhh . k ... pape pn Alhamdulillah ... semua dipermudah .. ayuh terus bekerja mncari rezeki halal inshaAllah .. work hard coz it worth it ! ( saying this to e :P )
| Ingat lg aku ckp nak majlis theme in white n nude colour only ? one of my dreams come true !!
|
Wedding ...... i think am gonna stick to my theme ... which is in white too . hahaha . aku xdpt bayang kale yg lg cantik dr putih . and I've planned my wedding to just invite relatives n my two best frens haza n rara . buat sesimple mungkin . yg mana wajib shj . xd sanding , xd karoke , xd nari2 , xd silat bagai . huhu . that's it ? that's it then .



















No comments:
Post a Comment