Thursday, 13 August 2015

I'MA WALK IT LIKE I TALK IT SO U NEVER FORGET

Kau ada life yg kau sendiri xtahu apa hujung nya ?

SEMUA ORANG TAK TAHU , kyma ..

tapi kita boleh predict .. kita boleh plan .. kita set gold .. kita usaha .. kita capai .. and live with it .

aku.....
tah la .. kes aku lain ..

ada mata2 yg nampak aku senang tp xsenang dudok pulak mereka tu . hew2 .

apa yg senang ? sbb aku beli kereta sendiri instead of guna duit mak bapak ? sbb aku now proceed utk beli rumah sndiri?? leulzz . aku dah through lot more tougher than that . beli kete je pn org dah mai dtg pau2 tetiap masa . siap ada amik kesempatan denda smpay 600rm n burn hutang dy kat aku mcm tu je sbb cakap aku dh kaya . 600 je pn kyma .. kn kymaaa ..

otak sempit.

ada yg nk pinjam nama aku buat loan . family member sendiri aku x kisah . ni org lua tetibe mtk payslip n bank statement siap nk ofer boleh temankn g bank utk amik statement KAU NI DAH KENAPA ?!

aku tercengang . menung yg xtau nk menungkn apa . eh kalau senang , aku x membebel time beli brg dapo mak aku tau . tgk harga je ''mahey nye!!'' ''eh dulu ni singgit je pahal doh skg singgit seposen!'' ''mak awat kicap pon dh mahey makkk!'' ''telor 10bji plg mahey 3.50 ni 5hengget udoh pasey ape makkk''  aku serabut betol GST tu -..-   baju kalo ad yg sepoloh hengget , yg tulah aku beli . tanya rara aku shopping gn dia mcm mana aku kaji harga tu dalam2 doh sebelom beli !! . dulu susu omega abah aku 25something skg dekat 30rm paket kecik kt tesco tu ha!!  ehhh ehhh **sambil angkat tgn nak tampa org

T____T

astaghfirullahalazim ... kau nk bebel apa sebenarnya kma ....

dakk . aku nak bebel pasal lain . tah alien mana rasuk ttbe nak cakap pasal harga brg dapoq kma awat hang nih . >..<  

skrg kat ofis , hari jumaat ... hari plg busy BUT end up balik awal jugak . hahaha . sbb keje kat site kann .. kau ada keje , kau buat . kau dh siap keje , tgu jap n balik . kdg kau xpyh tgu trus pack brg n balik . gaji kau dpt jgk selepuk sebulan padahal bila kira2 masa , kau kerja mcm 10hari je time dia tu APA NAK JADI KAU KMAAAAA .. astaga .. astagaaa kma .... pastu kau nak bising gaji kau x cecah 5 angka mcm org lain -...-

keje aku so far so good . everything seems to be smooth n easy . dulu aku under khairul . pape hal pn aku akn melalui khairul dulu .. utk sampay kn paperworks ke finance or site expenses ke kieron & kieron ke aussie n aussie ke china KOT tah aku xpham flow depa . n even my Inventory report but now WHERE ARE YOU KHAIRUL .. aku terkontang kanting kne straight to kieron .. email2 aku gn kieron aku rasa mcm terseksa gila . ahahaha buat terok ! ... wehh aku betol2 rasa mcm aku kne gerak sorang2 . sometimes jadi runner p kua site g sana sini sorg2 weii nak buat apa2 pn aku pikir sensorang . dehell .. kejam betol si Ian mattew tu .

k skrg kol 11.50am , n site dah kosong depa dh balik tgl aku gn kumar je dlm ofis . kronhhhh *bedengkur . kbai !

BALIKKKKKKKKKKKKK

mesti ckp again tajuk xd kena mngena gn cite . tu lirik lagu turn my swag on . kau apa tahu ?






No comments:

Post a Comment