Wednesday, 27 August 2014

get a real life !

Holaa ..

Lotsa lotsa lotsa picturesssssss
Muakkan diri anda pabila melihatnya ..
*kisahh??


Siapa x kenal bestfriend dunia akhirat aku nokkk .
Si nina parkbom n raragenn gen genggg !!
Membe dgn divass .. kau mampu ?? Haa



K time nih aku lari dr opis n trus colek haza .
power an an an .


Sory capik i masok gamba u sekaly :D



Siyes aku x mampu dpt kawan lain ganti diorg 2 nihh .
Time aku blaja dlu , kerja , byk dh merantau , pegilah jauh mana pn , xdpt nk replace otak sewaktu dgn depa nihhh .. 
susah senang kami bertiga jelah .
time susah tp nk isi minyak kete ha korek duit syiling gn haza . 
Haha k malu nk cite .
tuh haza pnye pasai ajak tgk wayang tp xbwk duit . Tgh jln nk beli tiket tu dok kira2 duit . Hahaha . 
Pehtu kua gn rara lapa gila babeng ah .. xd duit gk , lg skaly kira2 .. ad lebih , kongsi ...
gelak je memanjang mngenang nasib .. haha
Xpe .. bila kita senang masing2 x lupe diri aihh ..
How can arr .. we are in laugh , in tears together !



Fall in love w/ this pic .
they've been forced to do lotsa pose by me .
HAHA *cruel
haza smpay mgeluh n bpeluh2 penat .
ya lahh u know what dy yg kena tekan cam ni n run back to her position before timer habis in most of the time .
kejam kan . Haha . Sory sory sory .

opp opp kalih kan pndangan anda dr pewot sy yg bergaya itu :-*
aku tersangat gemok time nihhhh >.<



 Mak x tipuuu
Iolls love uolls,
parkbom , rara .


... dan trus membuang masa ...


Gosip2 skit n sorry my parkbom xd time ni sbb dy keje while kawan dy dua org nih xd keje -..-



*boleh kau mndaki,kyma?*
-..-



muka2 di atas adalah mcm .... ajet2 . sekian .




Bye


Monday, 16 June 2014

penyakit !

asalamualaikummmm . hey . as usual .. bila dah bukak blog ni makna nya mmg xdo keje le tu .
meh nak bebel meh .
aku ada penyakit . sirious giler pnyakit aku ni .

FOBIA

serious kan kan kan kan

aku takot volume high & speed . yeahh . bunyi yg kuat dan kelajuan yg bapak maximum .
since dr kecik ar . nak kata yg terok bebenor tuh sampay kipas pon xleh bkak laju2 .
aku sanggop tahan panas janji kipas x laju . kalau kereta xnak bkak air cond , tingkap kompem aku bkak kecik je . pasai lau bkak nganga luas , mampos aku mnjerit dgr bunyi angin2 tuh . -..-
*xleh dgr benda2 volume high , xleh ar masok club ! booooo
*yeah not my thing . its yours

speed ! lg le .... kalau aku yg jadi driver , n aku bawak laju , tu aku x takot la . pasai aku kekadang angin giler dtg , aku tekan je 14.. 16..
tapi lau org len yg bawak ,, tolong sedia kan penutup telinga . membebel n mnjerit jerit aku kt sebelah .
lagi lau nek moto .....

ya ampun ... si org tua tuh moto dia guane .. lau vespa je aku leh tahan wey . ni sebesaq besaq alam . selaju mungkin . tuh pon dy salu ckp ''MANA ADA LAJU G'' . nak tecabot nyawa aku .
aku nek bini no 1 dy pon aku dah ketok2 helmet dy byk kaly soh pelan . apa lagi nek bini no 2 dy ! urgh

tu pasal lau nak kuar lau xkereta , aku soh dy bawak scooter mak . pelan sikit . xd terobang segala benda .
lau nak g jejaoh baru la dy bawak bini no 2 . gagah jugak aku naik . tp ada kebaikan dy bawak tu pasal aku kt blakang byk berzikir . byk ingat tuhan . :D
baru2 ni ada penang bike week kat area padang kota . abg pergi ? NO . lalu lalu .. lalu lg .. lalu lg dan lagi .. 
haha . sian xdpt pegi . terkebil kebil dy tgk geng2 dy turun from all around malaysia .
am smiling .. cian awak bey




look at my closet !! taraaaa


dah elok letak dah .. hehe ..

Love, Being KymaHarry

_______________________________________________________________



Tuesday, 13 May 2014

celebration for families

last entry pasal g lngkawi ritu .. n now masa hari sabtu lps 10hb may , aku bwk whole family aku g makan2 .
bersempena bufday my queen, 12hb may , abang ku sayang , 15hb may , n my king 27hb may .

Embedded image permalink

alhamdulillah .. best dan masing2 mcm belon lps dr tu . tp aku mmg belon pon *abg ckp
yup . alhamdulillah rezeki Allah .. em aku mmg dh lama cadang nk bawak family g makan besau . tp tu la .. masa xd .. dan duit nya poooonnn susah nak mandang .. kecik sgt .
*pkay teropong nampak kot ?
*aah . try ah

Embedded image permalink

yg kakak aku sorang ni posing je koje nye . org tgh makan dok selfie selfie -...-
*ha kan dah ad 3 lubang idong

aku ni segan sbnanye .. rasa muda gila kat ctu
*dah knp ko?
k k mcm x kena je an . ap yg muda ? tetiba *sigh

aku kat opis ni .. skrg kol 9;45 pagi n aku tgh molek mnyandar kat sofa ni sambil menikmati roti SADIN . ye .. makan roti sadin je . sedap wooooo .
aku dah wat surat resign ACTUALLY sebelum company tutop 4 renovation soon . tp .... xd kekuatan nak bg kat director tuuuuhhhh ..
kng kena penampo x ke bepusing mata aku nnty ?

*ok tipu

xd pon kena penampo ke ap .. cumaaa aku malas di soal siasat ni .
knp ? mengapa ? bagaimana ? x cukop ke ?

tu yg malas tu .. urm .. soalan x cukop ke tu msty ad punya lah .. haaa org len xtau pasal pe .. hurmm .. aku ni ibarat anak ikan . heh! ikan emas k .. kebajikan terjaga BAIKKK PUNYAA .. 
yes .. mmg .. semua cukop .. terjaga baik sampay jd belon .. tapii ..........
bkn aku x bersyukur weh ... tapi ...........
urm urm .. 
 t lah sambong ....





















Thursday, 8 May 2014

after sooo long .... !

hello diary yg bersawang ala2 gula2 kapas tu !
ok now xd keje dok kt ofis .. sume kua g makan n so on so aku yg x berduit ni . highlight TAK BERDUIT ni dok jela dlm nih . *menong smbil nganga mulot . -.-

menanye nk masuk le gmbar2 mse g lngkawi dulu . tp .... tp ... mcm mood uh xd pon nak mnaip pasai mende2 uh .. mau panjang 4 5 post kng . hah! nak masuk xnk . nak ke tak ha????

so maknenye malas ....

kroooonhhkroonhhh *idong belon2

masuk jelaaaaaaaa .. hoho


ok ni gmbar plg aku suke sb aku cantik . kihkihkih *gelaksetan
no lah . xtau lah . mcm ... mcm .. tah la .. haha

*ko nak cite pasai gmbr ko pasan cantik ar??
ha mmg pon ! so??? .. erk :/


yg ni mase baru nk bertolak . CORRECTION! baru nak gerak laky aku bgon tidoooooo .
punya payah . subhanallah .. ya Allah .. ya Rabbi ..

ok aku sedar aku cite x ikot turutan .
*BIARLAH !!.

dah sampay bayview hotel,langkawi about 4 to 5pm KOT . xbpe ingt .
dan teros mngguling gulingkan diri . golek golek dan tergolek . dan tergolek golek . menggolek golek tergolek . almaklumlah sorg2 an . 1 fakta yg org sume xtau aku suke sepahkan katil . aku x suke tido or baring dlm keadaan katil yg kemas . NO! 
maka tujuan aku bergolek golek adalah utk mengebukan tilam tersebot . haha . lepas ats katil bantal , simot , cadar dh terkeluar habes baru aku senyap dok bwah timbunan2 yg besepah tadi . ha diam2 situ .
*maka saya bahagia . 


malam pertama tu p lah makan kt bamboo ....... bamboo ap nama dy wey ?? xtau akuh .
terbaik ah an . harga dy ponnnnnnnnnn ... aaaaaa .. ermmmm .. aaaaaa
org kaya ckp : standard ar
aku ckp : errrr aaaaa ermmmm oookayy rrrr KOT
ad kot lak an kt ctu . -.-
pilihan Jalan-Jalan Cari Makan ~~ *nyanyi !
best ar . makanan dy sedap bakhangggg .. 

and then ..... then ..... g pantai cenang n abg jatoh cinta plak kat mamat nihhhh .. duhhh

 siang malam mimpi ngigau sume pasai kebab ni ah
*ok tipu
yg ngigau tu aku -.-
4 5 kaly g mkn kebab nih .
*ok tipu lagi . 2 kaly je .


then esok nya kami p island hopping !! ap tah nama2 pulau uh .. beras basah .. helang .. dayang bunting .. siriously bukit tuh sebijik rupa ko mngandung !
*sape?
ko lah ngandung !

best la an .. dok berenang kt tasik tu yg jantung aku mcm kne pam . takot gila . kaki x jejak . pehtu air gelap xnmpk kt bwh ad pe . heeeee ~~ sumpah takot . kang ad josh acaner ?? >.< . pulau beras basah lak cantik . air biru .. hijau .. turqoise *betoi ke eja tu . byk berendam lam air la sepanjang kat sane . *pikiran jgn kotor sgt bley?? 

sebelom kua mandi swimming pool . balik tgh hari sblom masuk bilik terjun pool lg . kng nk kua petang terjun g . balik mlm tu terjun g . sblom bekfast tejun g . hbes bekfast lg n lg n lg .. *ok aku ad tambah2 sikit -..- . tp knyataan nye kami suka swimming pool kt hotel uh ! . pasai suka lumba berenang . haha . best . tp tersangat lah memilukan hati apabila saya x pernah menang bila lumba gn abg .. almaklom saya muatan berat !!! *sila ketepi -..-




kan dah ckp dia addict kt kebab nih .. haha .. mlm kedua advance skit .. rasa lah kopi n tea original turkish .. aaaaa ermmm oookayy la .. bg abg yg sgt keorangtuaan *hamik bahasa aku! 
dia sgt suka la kat kopi tu . saya x . saya suka milky n creamy je mcm chocolate la n blabla  . comey kan kan . KAN!

malam tu gak p la shoping utk budak2 office . ceh SHOPPING konon . bajet cam beribu2 . -.-
aku kutip cengkerang kat laot tu je bg kt diorg . ha hebat kan .

pastu dok kat pantai . landing baik punya malam2 tuh . golek2 kat pasir . 


ni masa nak balik dah .. dah check out .. n pergi grab some lunch n chocolate shopping !!!
hell yeah mmg hantu chocolate cm aku membesarkan mata di sana ..
ermm tapi .... tapi ...... erm xd ap lah :)

Embedded image permalink

g menghitamkan kulit kat dataran ni .. ya Allah .. panas wey .. tahap xley bkak mata punya lah .. -_-

Embedded image permalink

kan dah cakap aku cite x ikot turutan . ni masa malam sblom lepak kat pantai . g le starbuck yg mnjadi favorita *bahasa apa? abang kesayangan nih .. almost every night dy akan beli .. yg penting flav FRAPPUCINO !! kegilaan kami .. you name it .. hehe ..
Embedded image permalink

OK .. aku xtau apa kena dgn pc ni .. bukan pic eh .. but PC .. komputer nih .. ahh problem ..

Embedded image permalink
told ya :D
STRAITS QUAY,PENANG

bersambung !!! ad kerja mau buat ! erghhh . bossss .... kacau !

___________________________________________________________________________

sambong2 .. dah 3 4 jam aku tggl post td nih sambong blik since sume org bru bleh bernafas lps di ribot kan oleh document2 bank yang sooooooooo CEREWET ! 

aku baru 5 bln keje kat cni .. hang tau x tiba dpt email .....


Embedded image permalink

TAK PASAI PASAI AKU YANG KENA !! 

ko tau x org2 yg dtg benda alah ni sume master admin . tu yg i hve been told by the chairman kt ctu ah . dy dok ckp master admin .. master admin .. yg aku blur2 ah weh .. aku kuli je kot .. x fair .. aku yg kena pegi .. pastu balik office kne brief kat sume org pasal registration JPJ through one link .. yeah one link .. yeahhh ONE .. ONE with A LOT going on inside there ! start 1 mei . trust me , till now 9 mei KAMI TAK START LAGI benda baru ni ................... 

*wow bagusnya kyma !

tahu .... tahu ... -.- .. ok dah aku xtau nak type pe lg .. kng aku edit la kot .. malam ni nak balik manjung woiiii !!! miss you dear family .................... muah :*















Wednesday, 23 April 2014

am going





                                                                      Let's Go!

Friday, 31 January 2014

pheww

asalamualaikum .. dh lama x update diary rasa nya ..
busy sudah semestinya :) ..

aku busy .......aku busy ...........aku busy ......... hell nooooooooooooooo *pengsan

2014 . am just 21 .... 21 y/o .................... but i dont feel like that at all . too bad .. haha .
aku terkejar kejar .. mengah doh .. eh kau tahu x aku gemok ?? lemak2 ni kne ikot skaly tau ... berat :(

korg penah ad crush x ???

aku tak . ahahaha . nope siyes tak .. T_____T

k tuje nk ckp .. :/

tak .. wehhhhhhhhhhhh sebenarnya otak aku nk meletop ... makkk .. tolong kma ...... tolong laaaa ;'(






Saturday, 11 January 2014

TAKTAHULATAJUKAPA

dear my diary ,,,
Again .. am back !!! :D
dari hari rabu,,lepas kerja terus balik manjung .. n now dah hari ahad ..
balik penang esok lps beli brg2 dapo mak ..... n pay some bills ...

duduk jauh ni ssh jgk kdg . terpaksa ulang alik due to ur task/job . mengah itu sudah pasti ya rakan2 . semput . aku nak buat mcm mana ...... dh mmg acamtu keje nye . gpn yg gatai pindh penang buat mende kma ...

eh kau twu x mse aku buat kputusan nk pindh ,, semua mcm ... dehell !!!! buat pa ?! utk apa ?! haha aku mcm weh rileks ahhhh .......... tahu pun sayang aku .. hewhew .

xd bnde nk cite .. tiap2 entry aku mngeluh penat . sebab .....sebab ........sebab aku x ckp gn sape2 so blog kau tahan je la aku komplen sana sini wokeyhh .. k lah nk jge cucu . eh anak . *choi cucu